Edukacyjne klocki - puzzle

Marka: K's Kids
Kod produktu: KA10458-PG
Dostępność: W magazynie
89.00zł
Bez podatku: 72.36zł

Qty

 
   0 opinie  |  Napisz opinię
Zestaw 12 materiałowych sześcianów -klocków, wypełnionych elastycznym tworzywem, dzięki czemu są lekkie, miękkie i stworzone dla małych rączek. Na każdej ścianie klocka prezentowany jest inny materiał edukacyjny, każda funkcja jest wyróżniona innym tłem:
zielone – różne obiekty np. domek, drzewka, ptaszki w różnej liczbie (od 1 do 12)
niebieskie – „puzzlowy” obrazek przedstawiający Julię, Wayna i psa Patricka, kręcących się na „Diabelskim Młynie” wesołego miasteczka
granatowy – ścianki z naszytymi klapkami. Na klapce i pod nią znajdują się obrazki przedstawiające te same obiekty w różnych stanach, np. sweterek robiony na drutach i gotowy, bałwanek cały i roztopiony pod wpływem słońca, szklanka pełna i prawie pusta, jabłko całe i ogryzek
paski pomarańczowo – niebieskie – cyfry od 1 do 12
czerwony – połówki zwierząt (aligator, owca, panda, wąż, leopard, zebra), które należy ze sobą połączyć (2 klocki razem), żeby zobaczyć całe zwierzę. Dodatkowo umieszczone są napisy (nazwy zwierząt) w języku angielskim
różowy – połówki samochodów (taksówka, wóz policyjny, ciężarówka, autobus szkolny, wóz strażacki i ambulans), które należy ze sobą połączyć (2 klocki razem), żeby zobaczyć całe auto. Dodatkowo umieszczone są napisy (nazwy samochodów) w języku angielskim
w zestawie znajduje się 8 tekstylnych różnokolorowych stożków (czerwony, różowy, fioletowy, pomarańczowy, niebieski, zielony, seledynowy, żółty)  o podstawie kwadratu.

Etap 1 (6-18m)
Cel: Ćwiczenie umiejętności motorycznych - chwytanie.
Metoda: Zachęć dziecko do chwytania klocków zarówno prawą jak i lewą ręką.
Cel: Nauka przedmiotów codziennego użytku.
Metoda: Użyj zdjęć na kostkach by nauczyć dziecko przedmiotów codziennego użytku.
Cel: Wskazywanie przedmiotów.
Metoda: Wypowiedz nazwę przedmiotu. Zachęć dziecko do odnalezienia go na kostce i wskazania.
Cel: Układanie w stos.
Metoda: Zachęć dziecko do układania w stos od 2 do 3 bloczków, jeden na drugim. To ćwiczenie kształtuje koordynację dziecka i uczy cierpliwości.
 
Etap 2 (12-24m)
Cel: Nauka kolorów.
Metoda: Naucz dziecko rozróżniania kolorów używając kolorowych trójkątów.
Cel: Nauka kształtów.
Metoda: Naucz dziecko rozróżniania kształtów posługując się wszystkimi dostępnymi bloczkami.
Cel: Rzucanie.
Metoda: Zachęć dziecko do rzucania bloczkami. W ten sposób dziecko wzmacnia swoje mięśnie ramion.
Cel: Układanie w stos.
Metoda: Zachęć dziecko do układania w stos od 3 do 5 bloczków, jeden na drugim. To ćwiczenie kształtuje koordynację dziecka i uczy cierpliwości.
Etap 3 (18-30m)
Cel: Nauka liczb.
Metoda: Naucz dziecko identyfikowania liczb posługując się ponumerowanymi bloczkami.
Cel: Dopasowywanie zwierząt i pojazdów.
Metoda: Dopasuj do siebie zwierzęta i pojazdy. Rodzic może jednocześnie nauczyć dziecko cech charakterystycznych danego zwierzęcia lub pojazdu. To ćwiczenie poprawia motorykę dziecka i koordynację wzrokowo-ruchową.
Cel: Budowanie z klocków.
Metoda: Zbuduj następujące konfiguracje, zaczynając od prostych a kończąc na najbardziej złożonych.
Cel: Układanie w stos.
Metoda: Zachęć dziecko do układania w stos od 5 do 6 bloczków, jeden na drugim. To ćwiczenie kształtuje koordynację dziecka i uczy cierpliwości.

Etap 4 (24-36m)
Cel: Układanie puzzli.
Metoda: Ułuż puzzle z 12 kostek razem z dzieckiem.
Cel: Nauka procesu przyczynowo-skutkowego.
Metoda: Używając zakładek na kostkach (przyczyna-skutek), zadaj dziecku pytanie tak by naprowadzić je do odpowiedzi na pytanie "co stanie się potem". Następnie pozwól dziecku odwrócić zakładkę w celu uzyskania odpowiedzi.
Cel: Układanie w stos.
Metoda: Zachęć dziecko do układania w stos od 7 do 8 bloczków, jeden na drugim. To ćwiczenie kształtuje koordynację dziecka i uczy cierpliwości.
Cel: Dodawanie.
Metoda: Naucz dziecko prostego dodawania pozwalając mu policzyć przedmioty z dwóch lub trzech kostek. Następnie dziecko powinno dopasować je z bloczkiem numerycznym odpowiadającym sumie policzonych przedmiotów. To ćwiczenie wykonaj tak samo zaczynając od zliczenia bloczków numerycznych i dopasowania ich do bloczka z obrazkiem odpowiadającym sumie bloczków numerycznych.
        
Cel: Liczby parzyste i nieparzyste.
Metoda: Naucz dziecko rozróżniania liczb parzystych od nieparzystych posługując się bloczkami numerycznymi.

Wymiary: 8 x 8 x 8 cm

Wiek: 12+

Napisz opinię

Imię i nazwisko:


Opinia: Uwaga: HTML nie jest interpretowany!

Ocena: Zła           Dobra

Wpisz kod w polu poniżej:



Related Products (3)